poniedziałek, 14 czerwca 2010

Czas przemówić

Trochę to dla mnie stresujące, bo nie lubię publicznych wystąpień, a ten wpis w pewnym sensie tak traktuję. Ale nie ma, że boli... Czas przemówić!

Tworzenie czegoś nowego, było moją pasją od zawsze. Pół roku temu odkryłam technikę, jaką jest decoupage i była to ewidentnie miłość od pierwszego wejrzenia. Stawiam głownie na biżuterię, która ma być oryginalna, niepowtarzalna, jedyna w swoim rodzaju. Cały czas staram się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, które pozwolą mi na udoskonalenie tego co robię.

Blog był do tej pory mocno zaniedbywany, ale wczorajszy kiermasz na Księżym Młynie niesamowicie mnie zmotywował i obiecuję dbać o niego należycie! Będzie dużo nowych zdjęć, dokładnie opisy biżuterii i moje błyskotliwe wypowiedzi! Czekajcie niecierpliwie zatem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz